TICKETS

Losse tickets

SEIZOEN 2020-2021!
 

DE TICKETVERKOOP START OP WOENSDAG 14 OKTOBER 2020 OM 19.30 UUR VOOR DE VOORSTELLINGEN VAN NOVEMBER EN DECEMBER.

Hieronder staat alle info over hoe je aan de slag kan gaan in ons ticketingsysteem. Deze is heel gebruiksvriendelijk en biedt tal van voordelen. De ticketmodule zelf zal geactiveerd worden bij de start van de verkoop op woensdag 14 oktober om 19.30 uur.

Mocht het ticketsysteem op een bepaald moment aan zijn maximum aantal gebruikers zitten, komen de volgende bezoekers automatisch in een wachtrij terecht. Sluit het programma niet af, want dan verlies je je plaats in de wachtrij. Wacht rustig af tot je kan verder werken. Dit gebeurt enkel bij grote drukte.

 


Je kan bij de start van dit nieuwe seizoen geen abonnement reserveren, enkel tickets aan basisprijs.

Je koopt je tickets best aan per ‘bubbel’ (max. 10 personen), dus met de mensen met wie je graag wil samenzitten in de zaal. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat bezoekers per bubbel bij elkaar zitten. Vermits we niet weten hoe de grootte van de bubbels zal evolueren in de toekomst raden we aan om enkel voor je eigen gezin te reserveren.

We zetten vooral in op ONLINE verkoop! Om jouw en onze veiligheid te garanderen, vragen we om je reservatie online te doen via onze website (best via Google Chrome).

Online reserveren gaat snel en eenvoudig, 24 uur op 24, 7 dagen op 7. Het enige wat je nodig hebt, is een e-mailadres, een internetverbinding en een smartphone of computer.

  1. Maak een keuze uit het aanbod van november en december.
     
  2. Omwille van de social distancingmaatregelen kan je je plaats(en) niet zelf kiezen. Het systeem selecteert voor jou de best beschikbare plaats(en). Tickets die samen worden gereserveerd, krijgen in de zaal plaatsen naast elkaar toegewezen. Is het aantal gevraagde plaatsen groter dan het aantal beschikbare plaatsen naast elkaar, dan zullen de plaatsen opgesplitst worden. Wil je bekijken welke plaatsen het systeem je heeft toegekend, dan kan je hier het zaalplan raadplegen. 
     
  3. Betalen kan via Bancontact, kredietkaart, … Kies de formule die het best bij je past.
     
  4. De tickets kan je zelf thuis afdrukken, bewaren in de Ticketmatic App op je Smartphone of per post laten opsturen.
     
  5. Vul dan je gegevens in. De verplichte velden zijn tot een minimum beperkt. Dankzij de gegevens in de facultatieve velden kunnen we je beter informeren.

 

Ondervind je moeilijkheden bij het online reserveren of heb je geen computer? Je kan je tickets ook nog steeds telefonisch reserveren. Onze medewerkers helpen je graag verder. Je kan hen tijdens de openingsuren contacteren op het nummer 013 460 640. Woensdag 14 oktober zijn we uitzonderlijk ook telefonisch bereikbaar van 19.30 tot 20.30 uur.

We vragen bezoek aan het onthaal zoveel mogelijk te beperken! 

Voor rolstoelgebruikers en hun begeleiders voorzien we een beperkt aantal goed bereikbare plaatsen. Om de beste plaatsen te kunnen toekennen, gebeurt de reservatie uitsluitend via telefoon (013 460 640) of email (tickets@ccdiest.be). Hetzelfde geldt voor houders van een begeleiderspas.

Indien je gebruik wil maken van cultuurcheques of een begeleiderspas mag je je order volledig afwerken en betalen en nadien contact opnemen met het cultuurcentrum om het bedrag terugbetaald te krijgen.